Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban Çağrı Merkezi’ni Ziyaret Etti
Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban Çağrı Merkezi’nde Görev Yapan Çalışanlarla Bir Araya Geldi
Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Çağrı Merkezi’nde görev yapan çalışanlarla buluştu ve ardından merkezi arayan vatandaşlarla birebir görüştü. Başkan Balaban’ın sesini duyan vatandaşlar önce şaşırdı, ancak sonra taleplerini ilettiler.
Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Çağrı Merkezi’nde daha kaliteli ve ulaşılabilir hizmet alması için çalışan personeli ziyaret etti. Başkan Balaban, çağrı merkezine gelen aramalara cevap vererek vatandaşların taleplerini dinledi. Vatandaşlar Başkan Balaban’ın sesini duyunca şaşkınlık yaşadılar ancak taleplerini iletmekten memnuniyet duyduklarını belirttiler.
Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Çağrı Merkezi’nin vatandaşlara daha kaliteli ve ulaşılabilir hizmet sunmak için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, “444 62 09 numaralı çağrı merkezi sevgi, hoşgörü ve güler yüzle hizmet veren personeliyle vatandaşlara bir telefon kadar yakın.” dedi. Başkan Balaban, çağrı merkezinde çalışan personelin her türlü vatandaş sorununa çözüm bulmak için yoğun bir çaba harcadıklarını belirtti.
Yunusemre Belediye Başkanı Balaban, halkla iş birliği içinde Yunusemre’nin sorunlarını çözmek için ellerinden geleni yapacaklarını belirterek, “444 62 09 numaralı çağrı merkezinde vatandaşlarımızın taleplerini dinledim. ‘Yunusemre Hepimizin’ diyerek, halkımızın ihtiyaçlarını karşılamak için yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Vatandaşlarımızdan gelen talepleri, imkanlarımız dahilinde en hızlı şekilde çözüme kavuşturmak bizim en önemli görevimiz.” dedi ve çağrı merkezinde görev yapan tüm çalışanlara teşekkür etti.